Ahad, 13 November 2011

untok org kedue terpentingku

aku rase die nak lupekan aku,kerana aku byk myusahkan die,
xpe aku x kisah aku faham keadaan kau sekarang,
tapi kau msty igt skirannya kau berjumpa dgn teman or ape2 la yg baru,
pergilah aku xley halang dan aku xkan jelez..tapi sekirannya kau ditimpa kesusahan,kemalangan dan ditinggalkan,tolehla kebelakang aku sentiasa akan mnunggu dan mmbantu kau semula,janji aku terhadap kau akan tetap ku pengang kuat dan erat dan aku akan sllu akan teringat dan terkenang-kenang kembali zaman aku bersama kau daripada kau kessusahan sehingga tibennye detik2 keindahan. kadangkala bile terpikir-pikir kembali mmg susah hendakku lepaskan. tapi aku kene berundur diri supaya masalah yg terlalu banyak tidak akan menimpa kau lagi, bende yg aku x pernah mual,muak,malas  bile ku berkata ialah aku sygkan kau, kata2 ku ini adalah iklas dari hati yg sedang disakiti,dan tidak ade sape yg berade di sisi dan menemani seperti waktu aku bersama kau dulu. bile aku pikir kan kau aku selalu tersenyum sndiri.. terima kasih terhadap kau kerana sudi menemani ku.aku mengharapkan akan adanya kebahagian , kegembiraan, dan kesenyuman yg akan ada bile aku tiade disisi kau. aku akan sentiasa mendoakan kau agar akan datangnya kesenyuman yg iklas dari muke kau .. terima kasih byk2 kerana mnjadi peneman hidup aku iaitu adekku. aku akan igt kau selalu ade disisiku dan kau msty igt aku nie masih lagi abg kau jgn salah anggap bahawa aku akan tggalkan kau, itu tidak akan mnjadi, aku cume berundur dan menghindarkan diri dari kau supaye tidak mndatangkan lagi masalah..kata-kata terakhirku, hope kau bahagia dan sentiasa gembira. aku sygkan kau sehingga akhir hayatku



Tiada ulasan:

Catat Ulasan