Rabu, 17 Ogos 2011

kenangn kuu bersamaa muu Wawa

hye smua, nak twu x? adek sye kan ade tuliz kenangan kami bersama..nak tgok nahh amek http://najwawiwo.blogspot.com/semart gilak.. aku baru nak tuliz tapi die da wat luu ishh
hahhaa, adek msty igt nie along x mara adek arhh igt along syg adek xkan sbb kedit abes pon along nak mara, along igt agi time ari tuu yg kat balai tu haha macam gumpunk ann, adek arhh macam nak kene tombok err ngan along, org x lyn die sbb kusyuk tgok cite koboy uu, lepas uhh org tegor diee troz x layan bagos.. perangai die da arh same ngan aku sebok je.. die kan x kuat makan, die makan sgigit err pastu da kenyang enta pape arh... wawa an die selalu nyanyi lagu untok aku, first time die nak nyanyi lagu untok akuu kemain susah lagi lagu bodo2 err.. suare die sedap and lembut tapi xley kalah kan AKAKIPAR die laa haha.. tapi aku memang x suke klou die wat perangai gumpunk diee owggh macam nak kene sepak err ngan akuu..  ble aku sedey jee .. die pon join sedey skli haha.. kengkadang die tolong pujok aku,die pujok sesangat sampai aku pelok diee KUAT2.. haha aku igt agi.. time kat taman ann kite org men jongkang jongket best, .macam bodo err die makan kek banyak plak tuu, skli smpai mulot aku troz abes.. padan muke x dapat makan.. haha arh betol2 mak die pggil aku JEJAKA IDAMAN MALAya PERHH hebat siall aku nie.. banyak  betol masalah die aku da settle kan.. die ann selalu tolong aku.. die belikan coklat kat aku sedap cangat .. die selalu igt aku, die sygkan aku .. die an ambil berat pasal aku, selalu tolong aku and selalu bagi makanan dekat akuu.. haha aku syg kan die sangat.. aku selalu cakap macam tu kat die setiap ari setiap malam  AKU SYG DIE.. adek aku nie baik sangat.. untong dapat adek macam diee.. best sangat .. aku x twu nak cakap ape lagi.. hurm aku xdapat bygkan klou aku xde nnty macam mane arh die..  aku risau doo.. adek, adek msty igt tau yg ABG SELALU ADE NGAN ADEK, ABG SYG ADEK, and ABG XKAN TGGALKAN ADEK..ok igt tuu hahaha 
adek along da tuliz ape yg along nak along iklas tauu bukan die sbbkan nak balas budi adek .. klou along dah xde nnty rajin2 la igtkan along doakan along selalu jgn lupekan along tau ..your are the greatess siter in the planet... and igt adek bukan lagi adek angkat tauu, adek ialah adek kandung along.. aku tiruu skit.. thankz 4 be apart of my life SISTER
AKU SYG KO SANGAT2 SEBANGAI ADEK SYG SANGAT2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan