Ahad, 10 April 2011

aku dah agak arh dan aku suker

aku mmg dah agak arh,msty nye ader org yg buat citer atoi elok2 aku rindu kat die, titibe jeh dier ckp aku menggatall abes smua perasaan aku ilang bertukar jadi marah and sedey dier pikir pkai men pikir je, aku xtwu nak ckp camne sbb aku twu die xkan percaye.. sedey lah sial aku baru igt blik camp aku nak eppy2 and nak lpaskan perasaan rindu aku nieh kat die, tpi titibe aku bacer fb die maki org bohsia la ape la.. aku bace plak blogg die .. maki2 org itu la ape la tpi yg tuh mcm aku.. upe2 nye mmg btol psl aku.. erm dgr lah citer org tuh.. mmg GUMPUNK arh spe yg wat citer agak2 nak raser tgn tuh.. ari sabtuh tuh aku tggu die tpi die x dtg pon erm sedey gile . . aku pikir die rindu aku rupe2 nye x.. haihhh xley wat pape dah perasaan die tuh dah ilang... erm dah arh mlz agih aku nak pikir GUMPUNK TOL

Tiada ulasan:

Catat Ulasan