Isnin, 21 Mac 2011

gumpunk!!!


ANJING KURAP SIAL!!!
tadi giler vavi baii ade anjing keja aku , aku pon ape
lagi berlari dan troz berlari arhhh...  anjing uh keja aku
mcm aku wat salah erh, aku bkan nyer wat pape onn
cme baling batu er,tu pon nak keja entah pape arh,
dier keja pye keja smpai aku sempot ko twu!!!! giler arh
boley mati!! bai..anjing warne itam tompok2 kurap
giler arh meleleh bai air liur.,yg aku plukz meleleh ingos takowt
yg org len tgok aku bkan nak tolong , erh2 ade jgk tolong 
tpi GUMPUNK!! ko twuu tolong glukzz..hahah bdak uh 
kene kejar anjing..yg bangla plak bariwka ujeh ma anjing
yg myanmarr kolekakowifs anjing ,mcm tuh arh die owg ckp
mase time aku kene kejar uhhh....tpi bile sampai myanmar 
erh ckp medai2! ning kak kung ma TOMOI !!! 
cam GUMPUNK arkk boley bantai tomoy anjing 
jap agih aku berhenti anjing tuh pon benti dier apee agih
melompat je arhh kat akuh pastuh aku bertukar
mnjadi power efan ade kuase power.. mcm SUPERMAN
arh.... aku wat kuase lezer kat anjing uh ...abes putus badan dier
ceh itu hanya rekaan smata2.. sbrnanyer aku lari balikk
aku berhenti sbb penat anjing tuh pon penat jadi due2 benti!!!
aku lari skali bdak berger nie slamat kan aku... fuhh slamat 
aku cakap....

KEDAI  BERGER!!!
smpai plak kat kdai berger ,budak ckp FAN ko xpape erh
tpi yg die ckp tuh arh pdn mke koe pegi men ngan anjing uh
wat pe bodo mcm anjing!!!....bak sini utang aku..
aku ckp arh bile mase plak aku utang ngan koe...
aduh dier ni aku ngah penat ko boley bantai mintak duit...
malam nnty arh... aku ckp!!!!!


MAIN BOLA!!
smpai mase nye TMN MAS vs INDON MAS
efan mnyepak mengestart , lalu mnndang bola dan pas 
kpade wan , wan pas kpade macha ..mcha pas kpade efan blikk
efan sepak giler2 kuat dan bola kluar... outside.. titibe die baling
bola org tuh tndok dan mnggelecek due tiga org titibe dier sepak
bola tersebot giler vavi kuat kluar API bai. yg goalkeaper aku
relax erh tahan 1 tgn... poooom bunyi dier bola kuar...
aik!!! smua org pelik asl lak ade bunyii pommm padahal
x kene ape2 pon ..upe2 nye goalkeaper kentot !!!
xboley blah... dipendek kan citer TMAN MAS mnG


SMPAI SINI SHAJE CITER AKU
BTW!!! SMUE CITER TUH HAYNA REKAAN 
SEMATA2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan