Selasa, 15 Mac 2011

DAH PEGI KEM


yg nie gmpak mmg xley blah  sumpa 
best g kemp nie mmg cam gumpunk.. 
nie bdak2 aku
cam gumpunk diowg nieh..
tpi best arh knal diowg cam dah knal lamer 
erhh... perh xley lper kan diowg arh...
yg nie lak aku mmng dpt pelajar pling ensem
hahah mner ader pemenang juare 
lompat jauh di kam jerh hahah
xder arh... sijil pernghargaan jerh
byk lagi citer sbrnanyer nnty aku citer erkk
time nie entah titibe dier pggil aku kat dpn swoh 
buat stereching enta mcm mane ejer arhh tpii
yg aku twuu mse nie aku leader hahahh!!!
time nie lak ngah bincang mcm maner 
mane klou kiter smbahyg titibe terkentot!!!
hah mcm mane gmpak arkk 
mser nie mmg gempak sbb mandi stock 
x pkai sluar hahaha xder arh x bukak kasot erhh
bygkan umat2 ini tiade rumah ...
tiade masjid,sgale ape pon tiade..
tpi masih igt kepada tuhan ...msih 
myembah tuhan bygkan bagaimane phala 
melimpah kpader mereka dan saye...
hahah pkai kasot plakkkk smbahyg dalam hutann

Tiada ulasan:

Catat Ulasan